Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih dan Penyayang

D'Sham Muslim Shoppe adalah sebuah kedai yang membekal dan menjual peralatan ibadah dan pakaian serta keperluan haji dan umrah khusus buat umat islam. Hubungi kami melalui alamat email berikut: nnjaya73@yahoo.com.

Rabu, 9 Mei 2012

Sarung jari ,sarung lengan dan stokin kaki yang lembut


Sarung jari tangan, stok yang ada terhad, sila tempah awal.


Sarung lengan pelbagai warna, sila tempah awal.


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih Dan Penyayang

Salam hari khamis
Alhamdulillah bertemu lagi diblog D'Sham Muslim Shoppe
diperkenalkan stok sarung jari , sarung lengan dan sarung kaki pelbagai corak dan warna.
Sesuai di pakai dan dipadankan dengan warna pakaian anda.
Berminat sila hubungi saya melalui email atau sms sahaja di talian hp yang tertera diblog ini. Kami sedia menerima tempahan secara online dan poskan ke alamat anda. 
Hubungi kami untuk memilikinya....


PERKONGSIAN ILMU

Islam didasari dengan ilmu.Tidak ada satu pun permasalahan kecuali diajar dalam agama Islam bagi mereka yang mahu menggunakan akal dan menuntut ilmu.

Ali 'Imran [3] : 18
Allah menerangkan (kepada sekalian makhlukNya dengan dalil-dalil dan bukti), bahawasanya tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang sentiasa mentadbirkan (seluruh alam) dengan keadilan, dan malaikat-malaikat serta orang-orang yang berilmu (mengakui dan menegaskan juga yang demikian); tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia; Yang Maha Kuasa, lagi Maha Bijaksana.

Hanya dengan ilmulah kita dapat mempertabatkan umat Islam dan menjaga kemuliaan Islam, yang kini dimana-mana pun umat Islam diperbudak-budakkan dan agama Islam diperlekehkan.



Wasallam

Tiada ulasan: